Beelden zeggen meer dan woorden. Ook voor de kerkdienst gaat dit op. Door de "Corona" kunnen de gemeenteleden niet in de dienst aanwezig zijn. Met KerkTV zijn we nu in staat om ‘live’ mee kijken met hun eigen kerkdienst.

KerkTV is een logisch vervolg op kerkradio en kerktelefoon. De snelle opkomst van breedband glasvezel werkt deze ontwikkeling verder in de hand en zal er toe leiden dat kerkdiensten goed via het Internet en digitale TV  te volgen zullen zijn.

De kerkdiensten in 's-Heerenberg en Zeddam zijn terug te kijken via:

U vindt hier de laatste tien kerkdiensten. Druk op de regel van de kerkdienst die u terug wilt kijken en vervolgens op de afspeelknop midden in de video om de video te starten.

Achter iedere kerkdienst vind u een knop download. Indien gewenst kunt u hiermee de video openen en vervolgens downloaden.
  • Dit kunt u op windows PC doen, door met de rechter muisknop in de video te klikken en vervolgens op "Video opslaan als..." te klikken. Hiermee is de video op de gewenste plaats op de pc op te slaan.
  • Op een Apple PC kunt u dit ook zo doen. Hiermee wordt de video in de map Downloads opgeslagen.
  • Download op een smartphone is ook mogelijk, maar wordt afgeraden omdat het bestand erg groot is.

Mocht je op zoek zijn naar een dienst, die langer geleden is dan kun je via de website kerkdienstgemist.nl terug tot 12 april 2020 (Zeddam) of 22 april 2020 ('s-Heerenberg). Voor die data zijn de kerkdiensten alleen als geluidsbestand beschikbaar - maximaal tot één jaar terug.